Bruģa ieklāšanas tehnoloģijas

Veidot bruģa segumu vispirms tiek noteikti bruģa līmeņi jeb augstuma atzīmes. Tam seko augsnes norakšana, ko aizstāj ar pieberamajām smiltīm, šķembu kārtu un skaloto smilšu kārtu. Katra kārta tiek rūpīgi noblietēta. Katras kārtas biezums ir atkarīgs no konkrētās vietas augsnes, mitruma un citiem apstākļiem. Tikai tad tiek likts bruģis.
Gājēju un vieglo automašīnu piebraucamajiem ceļiem ar mazu intensitāti pietiek ar 6 cm biezu bruģakmeni, ceļiem ar lielu intensitāti, kā arī, ja tas paredzēts smagā autotransporta kustībai nepieciešams 8 un pat 12 cm biezs bruģakmens.
Lai izvairītos no zāles augšanas bruģa spraugās, starp slāņiem pēc nepieciešamības ieteicams klāt ģeotekstilu.
Bruģa klājumam vēlams likt apmalītes, kas nodrošina izturību pret vertikālo un horizontālo stiepšanos.
Braucamai daļai bruģi ieteicams likt perpendikulāri paredzamajam braukšanas virzienam, lai aizkavētu iesēdumu un rišu veidošanos.

standarta.jpg

Standarta bruģa ieklāšanas tehnoloģija

    

Ūdens caurlaidīga bruģa ieklāšanas tehnoloģija

Ūdens caurlaidīga bruģēšanas tehnoloģija ir piemērota  gājēju un transporta satiksmei. Tā ļauj samazināt nokrišņu ietekmi uz  apkārtējo vidi. Lietus ūdens notek starp bruģakmens spraugām. Dažāda kalibra akmens šķembu slāņi filtrējot attīra lietus ūdens noteci pirms nonākšanas gruntsūdeņos vai drenāžas sistēmā.

caurlaidiga (1).jpg
eko.jpg

Eko bruģa ieklāšanas tehnoloģija

Eko bruģa segums ir lielisks seguma veids autostāvvietu izveidei parkos, pie vēsturiskām vietām, iestādēm utml. Izmantojot eko bruģi, segums ir piemērots transporta kustībai vienlaikus saglabājot zāliena efektu.